niedziela, 4 marca 2012

All the time...


Tak wiem... i znów to samo???!!! :D Weź się dziewczyno opanuj z tymi poduchami!:D Jakoś mi ciężko, wiecie? Ktoś ma fioła na punkcie butów i ma ich z 1000 par, ktoś inny zbiera znaczki lub kapsle a ja sobie kolekcjonuję poduchy:D Tzn. nie poduchy tylko ubranka na nie! Liczba poduch w domu jest cały czas na stałym poziomie. To tak w ramach wyjaśnienia;P
Co trochę do głowy wpadają mi nowe pomysły i choć nie wszystkie udaje mi się zrealizować to co niektóre mają okazję ujrzeć światło dzienne. Tym razem szał na aplikacje. Pewnie niebawem zobaczycie coś jeszcze:)





Tak jak pisałam w poprzednim poście uwielbiam pić kawę i dokonując wnikliwej oceny stwierdzam, że zdecydowana większość z Was także za nią przepada. Największym powodzeniem cieszy się kawa z mlekiem w duuuuuużym kubku !:D

...mniammmmm...:P 


Życzę Wam spokojnej i mega słonecznej niedzieli.

Buziaki

jey 

34 komentarze:

  1. Nie dziwię się,bo poduchy zachwycają!

    OdpowiedzUsuń
  2. włąsnie takową piję:)))))..piękne zwłaszcza ta z & -pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Mamy takie same podusie z "&" - co za zbieg okoliczności:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekne poduchy Jey i wcale ich nie za duzo!:-)))

    OdpowiedzUsuń
  5. poducha to fajny zaczepnik, i w zasadzie wystarczy ich kilka żeby zmienić cokolwiek w pokoju, też je lubię...Twoje sa świetne

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne te poduchy, pięknie je prezentujesz i wszystkie mi się bardzo podobają. Ja też jestem zwolenniczką kawy z mlekiem w dużym kubku ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. A wiesz,że i ja ostatnio myślałam o namalowaniu pacyfki na białej poduszce :) Po Twoim poście na pewno się za to wezmę!

    OdpowiedzUsuń
  8. Pozytywny bzik! Popieram... a poduchy świetne. Ubranka, jak piszesz, mogą zmienić wygląd całego kącika.
    pozdrawiam
    marta z ohmyhome.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej Kochana,

    ja, jak juz wiesz :-) umwielbiam tak sama poduchy i nigdy nie moze byc dosyc!

    Buzka i milej niedzieli

    Hania

    OdpowiedzUsuń
  10. są prześliczne! szczególnie ta z pacyfką i falbankami <3

    OdpowiedzUsuń
  11. To właśnie poduszką najłatwiej zmienić charakter otoczenia :) Bizk fajny, twórczy i poprawiający nastrój za stosunkowo niewielką cenę.

    Ja akurat z tych nie kawowych, choć czasami nie pogardzę kawą z dużą ilością mleka (a może to mleko z kawą?)...

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. dawaj jeszcze :) mnie się jeszcze nie znudziły :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowne są te Twoje poduchy :) Za każdym razem inne!

    OdpowiedzUsuń
  14. "najgorsze" w poduszkach jest to, że gdy już zaczniesz.. oj ciężko przestać..!

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie przestawaj z poduchami, bo są piękne!! :) Pozdrawiam niedzielnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Witam :) Osobiście całkowicie rozumiem miłość do poduszek i wcale nie uważam, ze jest to nudne. Z niecierpliwością czekam na każdy nowy post. Odwiedzam Pani bloga już od jakiegoś czasu, ale sama dopiero teraz zdecydowałam się na założenie własnego (zapraszam!) i choć to dopiero początki, mam nadzieję, że uda mi się stworzyć tak piękne miejsce, jakie Pani pokazuje nam na zdjęciach w swoim blogu!
    Pozdrawiam wiosennie!!
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  17. Jestem również uzależniona...od poszewek, u Ciebie super B&W :)

    OdpowiedzUsuń
  18. A weź Ty się dziewczyno rozkręć jeszcze bardziej i nowe poduchy nam pokaż!!!!
    ps. ja kupiłam sobie 100-tną parę butów:)

    OdpowiedzUsuń
  19. są świetne! :) najfajniejsza ta z & oraz w paski :) pozdrawiam i szyj dalej! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zamienię buty na poduchy:)))a tak serio,też tak mam:))))

    OdpowiedzUsuń
  21. haha, nie przejmuj się, ja też mam bzika na punkcie poduch!!

    OdpowiedzUsuń
  22. hahah Jey nie martw się..znam to "upośledzenie". No ale sama powiedz jak tu się nie powstrzymać przed zakupem takiego cuda lub nie stworzeniem go dla czyiś lub własnych potrzeb kiedy głowa pełna pomysłów;-)
    Poduchy rewelacyjne;-)
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  23. Poduchy prezentują się pięknie!
    Co do kawy- zgadzam się!

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  24. Poduchy rewelacyjne w moich ulubionych kolorkach!
    Pozdrawiam kawowo:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jak lubisz poduchy, to nie widzę powodu, by z nich rezygnować. Twórz, ile wlezie, ku naszej ogromnej uciesze :) Bo Twoje poduchy są wyjątkowe!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  26. I znów piękne poduchy :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Hej Jey, poduchy świetne jak zawsze i szyj więcej :)
    PS dorwałam wczoraj w graciku taki sam wiklinowy fotelik :P za grosze! :))))

    OdpowiedzUsuń
  28. Ależ poduchowo u Ciebie :) Cudnie!
    A kawka tylko z mlekiem i z cukrem i tylko w kubku, ob jak największy był :)
    I skoro już pojemy podobną kawę to wpadnę na nią tu czasem :)

    OdpowiedzUsuń
  29. piękne te twoje poduchy, co do kawy to mamy tak samo, uwielbiam:)
    pozdrawiam i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Jeja jak tu piękniee. Szkoda, że dopiero teraz tu trafiłam, ale nadrabiam, nadrabiam :)
    Co do poduch, o taak to też taka moja zmora , oprócz puszek. A że często jestem w SH to przychodzę z naręczem materiałów, z któych mam zamiar zrobić poszewki :)
    A teraz choruję na taka pasiastą poszewkę właśnie, i widzę, że i tu na zdjęciach się przewija gdzieś . A jak zobaczyłam jeszcze w IKEI taki piękny pasiasty pled, to już szukuję wyprawę do IKEI :)
    Od teraz będę zaglądać :),
    Pozdrawiam,
    Maedlein ♥

    OdpowiedzUsuń
  31. Przepiękne poduszki.
    Marzenie każdej kobiety :)
    W jaki sposób robisz nadruki czy naszywki, że wychodzą tak doskonale i precyzyjnie?! :)
    Będę zaglądać :)
    Adriana

    OdpowiedzUsuń
  32. Ślicznie tu u Ciebie:)Dodaje Twój blog do ulubionych:)I zpaarszam tez do siebie:www.lovingit.pl. Pozdrowienia:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Poduch i poszeweczek w domu nigdy dość! Zwłaszcza gdy są tak ciekawe, jak Twoje. Nie ustawaj, proszę, w ich projektowaniu, bo gdzie będę pasła swoje oczy pięknem prostoty???

    OdpowiedzUsuń
  34. Robisz fajne zdjęcia, poduszki godne pozazdroszczenia, naprawdę piękne! Zaglądam i pozwoliłam sobie wyróżnić Twój blog u siebie. Jeśli masz ochotę, skorzystaj z zabawy tak jak i ja skorzystałam! ;) Pozdrawiam. - Dominika

    OdpowiedzUsuń