wtorek, 9 lipca 2013

Crochet love


Jakiś czas temu zobaczyłam ten pled w niemieckim czasopiśmie wnętrzarskim i po długich poszukiwaniach podobnego w polskich sklepach, poddałam się twierdząc, że nie ma szans na  zdobycie podobnego. Szydełkowanie nie jest moją domeną choć nie ukrywam, że bardzo chcę się nauczyć i nawet pierwsze kolorowe kwadraciki już powstały ale o rozetce póki co nie mam co marzyć:D
Na szczęście są na tym świecie ludzie którzy pomagają nam spełniać nasze małe zachcianki:) Jedną z takich osób jest właśnie Krysia z Galerii Misz Masz i to właśnie ona stworzyła dla mnie to małe dzieło sztuki:D Strasznie długo wyczekiwane, bo masę pracy przy tym było i bez bólu się nie obyło a i pewnie wstrętu też już można było dostać od tej monotonnej pracy ale efekt końcowy wynagradza wszelkie trudy i znoje:D Inspiracją dla Krysi były pledy wykonane przez Yvonne z bloga Villa Koenig i uwierzcie mi, że wystarczyło jedynie zdjęcie aby Krysia stworzyła to cudo!:D


Kochana Krysiu jeszcze raz bardzo Ci dziękuję i szczerze podziwiam Twój niesamowity talent!!

DZIĘKUJĘ!!!!!




Pledzik jest wykonany z delikatnej bawełny a jednocześnie jest bardzo cieplutki, tak więc na chłodniejsze wieczory na werandzie jest w sam raz:)
Zapraszam Was wszystkich do odwiedzenia bloga Krysi,  gdzie znajdziecie masę fantastycznych kocyków,  pledów i innych  szydełkowych inspiracji. Jestem pewna że Wam się spodobają:D




Ściskam mocno i życzę dużo słoneczka!!!

jey




24 komentarze:

  1. Fantastyczny!!! Chylę czoła nad zdolnością Krysi.
    Chyba wiem, które zdjęcie było inspiracją :) Pled wiszący na drabinie? Ja mam to zdjęcie w swoich inspiracjach.

    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Justyś,
    dzięki bardzo:))
    Pled jest z mieszanki bawełny z akrylem, więc troszkę ogrzeje w chłodne wieczory:)
    Bukiet i przepis na ciasteczka orkiszowe, bardzo zdrowe, zabieram i znikam:))
    K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj, sorki, oczywiście chlebek orkiszowy, mój ulubiony:))

      Usuń
  3. Cudny ten pled!!!
    Ja też u Krysi zamówiłam poszewki na poduszki jak jeszcze nie szydełkowałam.
    Prześlicznie robi te swoje wytwory.
    Lubię do niej zaglądać :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Pledzik jest uroczy, jak większość robótek Krysi:) Uwielbiam oglądać jej poczynania... wspaniale dobiera włóczkę do wzoru!!!
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczny pled ,a Krysia zdolna osóbka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prawdziwe cudo, koc wygląda na bardzo miły w dotyku :) pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana pledzik jest przepiękny!!!!!!!!! Krysia to nasza zdolniacha:))
    fantastyczny pomysł i realizacja:)
    buziaki i dobrego dnia::*

    OdpowiedzUsuń
  8. Pled faktycznie jest piękny!

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczny ten pled i wielkie brawa dla Krysi,która go wykonała,niesamowity talent :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj, była jakaś uroczystość? Tyle pięknych kwiatów! Te w pledziku też śliczne, piękny kolor!
    pozdrawiam
    marta

    OdpowiedzUsuń
  11. mnie też się bardzo spodobał, szkoda tylko że nie prezentujesz go całkowicie rozłożonego. i świetny kolorek!

    OdpowiedzUsuń
  12. Pledzik jest naprawdę bombowy a ten kolorek mmm :) czy ja dobrze widzę że na 1 zdj są holenderskie cistaeczka które daje się na kubeczek z herbatką aby karmel roztopił się? ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jest świetny. Ja potrafię a nie zrobiłam. Podziwiam pracowitość autoki.

    OdpowiedzUsuń
  14. piękny... dosłownie siadłam..ba padłam z wrażenia ;)))) Wspaniale posadać taką rzecz.
    xxx

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja na miejscu Krysi bym Ci go nie oddała:)
    PS. Wpadnij do nas na WYZWANIE WIANKOWE :)
    http://addictedtocraftsblog.blogspot.com/2013/07/wiankowe-wyzwanie.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Precioso!!! Me encanta!!

    Anna

    OdpowiedzUsuń
  17. OMG this post Is SO Amazing:) beautiful pictures.

    Check out my blog If you want to see a lovely Swedish Country style home:)

    have a wonderful week dear

    LOVE Maria at inredningsvis.se
    (sweden)

    OdpowiedzUsuń
  18. pled przepiękny :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń